2 feb 2013

Publicación Sermos Galiza


El pasado mes de enero se publicó el siguiente artículo firmado por Lola Dopico para Sermos Galiza, medio digital de información en gallego creado en 2012. Me ha parecido un artículo muy interesante, muchas gracias por tus palabras! Os dejo la siguiente transcripción, espero que os guste:
"Victoria Monasterio. Movemento continuo

Por Lola Dopico. Profesora e Investigadora da Universidade de Vigo

Aínda que xa están aí diante as citas coas próximas pasarelas e @s deseñador@s que acoden á Mercedes-Benz Fashion Week (xa van varias edicións desde que mudou o nome a anterior Pasarela Cibeles) están xa pensando nos fittings e as firmas que se presentan en calquera dos showrooms que se abren en Madrid nos primeiros días de febreiro, están ultimando os lookbooks da próxima temporada. Eu aínda me demoro na actual tempada e nalgún bo deseño que vin nas propostas que aínda están nos escaparates.

Cando pensaba no artigo desta semana víñame á cabeza que se febreiro é un mes de novidades no eido da moda, decembro e xaneiro cos coñecidos mercados de Nadal e con algunha escapada ás rebaixas, é un momento ideal para os reencontros felices. Niso estaba matinando, precisamente arredor da colección “Up” de Victoria Monasterio.

Victoria é unha deseñadora formada na Universidade de Vigo e que reside en Pontevedra. Pechou a súa época de estudos cunha magnífica colección, baseada na ambigua personaxe de Marlene Dietrich, que lle serviu para dar forma a un proxecto marcadamente dual. A rotundidade e dimensión das pezas entraba en confrontación coa fluidez dos drapeados, o desequilibrio extremo entre o orgánico das técnicas construtivas que se decantaban polo uso do drapeado, fronte á selección de materiais como os metais lacados. Baixo o título Miss Dietrich, esta colección permitiulle tamén un salto cualitativo que a levou a presentar esta e as súas seguintes coleccións en citas chave da moda, como South 36-32N, en Cádiz,Galicia Fashion Week, Singular Stop, Move Sevilla e o Showroom de El Ego de Cibeles en repetidas ocasións.
Desde que rematou os seus estudos en 2009, esta creadora apostou por crear unha identidade propia. Ademais das habituais e seguintes coleccións que presentou, Victoria lanza series limitadas de camisetas en que propón un universo gráfico de gran forza e riqueza visual que, realizadas en algodóns e sedas, resultan prendas delicadas e moi atractivas.
Novas coleccións e proxectos. Falando con ela precisamente dos proxectos e plans de futuro, mostrouse especialmente consciente sobre as dificultades actuais, ás cales se enfrontan as firmas de moda e nomeadamente @s creador@s emerxentes. Ela amosaba unha postura de gran determinación; “manterse en movemento”, sinalou, esa é a chave. Atopar o xeito de manterse activa e facer viábeis os proxectos.

Parecía que coa súa última colección, “Up”, quería transmitir esa idea, “arriba, veña, arriba”, hai que seguir, erguerse e poñerse a traballar. Ese espírito conecta moi ben coa fórmula Victoria Monasterio, que dirixe esta creadora capaz de conxugar capacidade creativa, ganas de facer, e visión comercial. Ademais da revisión de siluetas para a colección, a deseñadora asume novamente conceptos como solidez e rotundidade, fronte á fluidez nas siluetas, buscando ao tempo un contraste subliñado pola selección de tecidos para as saias de diferentes longos e os vestidos asimétricos que realiza en crepes, gasas e napas en tons neutros, cunha paleta centrada polas cores negra e beige.

Victoria atesoura fortalezas propias dunha deseñadora de corazón, con capacidade de emprender, constancia e seguridade nos seus obxectivos. Asumiu como un reto facerse un oco no difícil territorio da moda, un sector que no Estado español está a atravesar uns dos seus peores momentos. É unha creadora de tesón e férrea entrega que vai paso a paso construíndo un proxecto que se quere facer realidade."